Olo kevenee!

Eilen ja toissa päivänä sain juotua hieman yli 2L vettä! HYVÄ MINÄ! Sen mukaan juostiinkin vessassa jatkuvasti.

Olen mielissäni kun olen malttanut jättää herkut pois. Maanantaina muu perhe herkutteli pizzalla. Minä EN!
Muutenkin syömisten suhteen on mennyt todella hyvin! Kasviksien lisääminen ruokavalioon on ollut haastavaa. Eilen lounaaksi keitin itselleni pussillisen (300g) aurinkokasviksia ja siihen lisäsin raejuustoa 1dl. Hyvää oli!
Välipalaksi ja iltapalaksi olen nauttinut hedelmiä ja tummaa leipää!

Eilen oli ihana ilma ulkoilla. Siinä tuli käveltyä tunnin lenkki ja illalla kävin lasten kanssa luistelemassa. Minäkin uskaltauduin pitkästä aikaa luistimien päälle. Huh.
Nyt kyllä tuntee jaloissaan ettei ole hetkeen luistellut :)

Mutta kaikin puolin Hyvin menee ja parhaani mukaan yritän jatkaa!

KIITOKSET TSEMPEISTÄ!