No eilen oli jälleen punnituspäivä. Paino oli tippunut! Nyt olisi kaiken kaikkiaan lähtenyt -3kg! HYVÄ MINÄ!

Eilen tein tunnin pituisen vaunulenkin, joka sisälsi yhden kamalan ylämäen. Voin vain todeta että mulla ON huono kunto! Meinasin kuolla siihen mäkeen. Oli pakko välillä pysähtyä puuskuttamaan ja sitten taas jatkaa matkaa. Mietin että se ei varmaan olisi tuntunut niin rankalta jos mulla ei olisi ollut vaunuja mukana.. nekin painaa jo jonkin verran!

Ruokavaliostani olen nyt onnistunut jättämään leivältä kokonaan levitteen pois. Juuston olen vaihtanut 9%:seen ja kasviksia sekä hedelmiä olen onnistunut lisäämään. Mutta se veden juonti. Mulla oli vesipullo,mutta ei toimi kun poikani haluaa juoda siitä kanssa. Oma vesipullo ei kelpaa ja sen kanssa meni leikkimiseksi. Nyt olen yrittänyt juoda, mutta en aina muista.

Repsahtamisia on hieman ollut. Viikonloppuna söin itsetehtyjä popcorneja. Olivat todella hyviä. Voin vannoa! Mutta se ei ole niin paljoa ottanut päähän. Varmaan johtunut siitä kun olen saanut ahteriani liikutettua! Viime viikollakin liikuin neljänä päivänä!

Mun sukset eivät ole vieläkään tulleet! Menee hermot! Yleensä olen saanut hyvää ja ripeää palvelua kyseisestä kaupasta mistä tilasin sukset. Nyt ne ei tule millään. Toimitusajaksi lupasivat 3-5 arkipäivää. Täytyy kohta soittaa vihaista puhelua sinne että missä vika...

Mutta samoilla eväillä jatketaan ja niin kolme kiloa kevyempänä!